Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi

Liczba postów: 2,690
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą?
1. Pewnie za długa linka, ciężko znaleźć coś pasującego dziś na rynku zwłaszcza jak masz inny gaźnik
2. Są farby do zbiorników, można użyć podkładu epoksydowego, a pod korkiem się łuszczy bo tam jest tarcie. Na razie zostaw chyba że będzie zapychać kranik no ale nie bardzo jest co z tym zrobić
3. Jeśli cieknie przy wezyku to opaska taka na śrubokręt
4. Pod cylinder uszczelka z kryngielitu,, przy tłumiku sznur azbestowy / do kominków
5. No właśnie na 11 powinien być mocniejszy a wolniejszy... Jeśli ciągnie słabo to przyczyn trzeba szukać w silniku. Ja nie narzekam na moc na takiej zębatce
6. A regulować pan próbował ?
7. Nie wiem
8. Bo to klakson na prąd stały a ten zapłon pewnie daje przemienny jak w oryginale
9-10. Ten typ tak ma , przyzwyczaisz się
11. Niezależnie jaki olej, proporcje się zostawia choć niby jak jest wał z łożyskiem igiełkowym w główce można ją zmniejszyć. Ja na 1;30 na Motulu nie narzekam. Może simmering na wale puszcza?
12. To sprawdź
13. Jedynie jakiś patent, sakwy boczne
|
|
25-07-2025 18:12:24 |
|
1 osoba postawiła piwo romek za ten post:1 osoba postawiła piwo romek za ten post.
grissley (07-25-2025)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 50T-1, 200 albo 205 - który kupić na "daily" zagranicą? - romek - 25-07-2025 18:12:24
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|