Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 205 - problemy z biegami
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi

Liczba postów: 2,574
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Ogar 205 - problemy z biegami
W przeciwieństwie do skrzyni silnika 019, ta w 023 jest niemal niezniszczalna przy normalnej eksploatacji. Co potrafi uprzykrzyć życie to wypadająca kulka z automatu przez co wypadają biegi, ale generalnie są. Ba, nawet pamiętam naście (już prawie 20) lat temu na jednej z moich motorynek jak jeszcze była kolegi to on jeździł z rozwalonym zmieniaczem (bodajże wyrwany wałek) delikatnie trącając noga ten łącznik. Na poczatek sproboj bez zmieniacza ciagnac za wodzik czy biegi są to będziesz wiedział czy kwestia aparatu. Generalnie to można kupić nowy współczesny, podobno dobre są choć ja nie miałem nigdy. Co do zerwania wieloklinu na zębatce czy wałku zdawczym to winna jest niska jakość współczesnych zębatek, po prostu mają na tym wieloklinie za duży luz. Ja zawsze szukałem takich z epoki, ale przy ostatnim remoncie (Kadet) dałem se spokój i zostawiłem stara zębatkę na skraju zużycia, wiedząc że i tak dłużej wytrzymać niż nowa.
A jeszcze jest kwestia czy silnik da się uruchomić, bo jeśli nie to znaczy że rozpadł się kosz spręgla.
Ps. Dużo problemów z biegami, choć bardziej typu że koło kręci się na luzie itp wynika z tego że niektórzy próbują poprawiać fabrykę wkładając dodatkowe podkładki dystansowe.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 15:36:55 przez romek.)
|
|
Wczoraj 15:35:25 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 205 - problemy z biegami - romek - Wczoraj 15:35:25
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|