| 
		
	 
		
			| 
					Ustawienie gaźnika 16N3 w Simsonie S51 Enduro
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Bob_Harley   Technik
 
  
 
   Liczba postów: 618
 Imię: Bob
 Skąd: Świętokrzyskie
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Ustawienie gaźnika 16N3 w Simsonie S51 Enduro 
 
				Już samo to że znaki na statorze się nie pokrywają ze znakiem na karterze nie słabi niemożliwie, musze zjechać statorem w lewo tak że te znaki są na godzinie 9:00 i wtedy dopiero odpala dobrze. Jak tylko zacznę obracać w prawo iskrownik to zaraz przestaje odpalać i jest koniec zabawy. Jeśli choć spróbuję wjechać znakami statora na znak karteru to silnik juz nie odpali. A Chylo mówi jasno że wstępnie te znaki mają się pokrywać. 
  (12-03-2025 02:02:54)Maka_91 napisał(a):  W sumie dobrze. Tylko jeszcze musisz pamiętać, w którą stronę kręcić magnetem jak zjeżdżasz z GMP w dół. Bo możesz ustawić zapłon na 2 przed gmp a jak obrócisz w przeciwna stronę to zaznaczysz 2 mm po GMP.Szczegół ale jakże istotny.
 
No znajduję GMP i jade magnetem w lewo nie?
 
 
Jak sama nazwa mówi "2mm przed GMP" nie "po". Silnik się kręci w prawo chyba nie? xD
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-03-2025 02:05:00 przez Bob_Harley.)
 |  |  
	| 12-03-2025 02:03:36 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Ustawienie gaźnika 16N3 w Simsonie S51 Enduro -  Bob_Harley - 12-03-2025 02:03:36 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |