Ustawienie gaźnika 16N3 w Simsonie S51 Enduro
|
Autor |
Wiadomość |
Bob_Harley
Technik

Liczba postów: 503
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ustawienie gaźnika 16N3 w Simsonie S51 Enduro
Już samo to że znaki na statorze się nie pokrywają ze znakiem na karterze nie słabi niemożliwie, musze zjechać statorem w lewo tak że te znaki są na godzinie 9:00 i wtedy dopiero odpala dobrze. Jak tylko zacznę obracać w prawo iskrownik to zaraz przestaje odpalać i jest koniec zabawy. Jeśli choć spróbuję wjechać znakami statora na znak karteru to silnik juz nie odpali. A Chylo mówi jasno że wstępnie te znaki mają się pokrywać.
(12-03-2025 02:02:54)Maka_91 napisał(a): W sumie dobrze. Tylko jeszcze musisz pamiętać, w którą stronę kręcić magnetem jak zjeżdżasz z GMP w dół. Bo możesz ustawić zapłon na 2 przed gmp a jak obrócisz w przeciwna stronę to zaznaczysz 2 mm po GMP.
Szczegół ale jakże istotny.
No znajduję GMP i jade magnetem w lewo nie?
Jak sama nazwa mówi "2mm przed GMP" nie "po". Silnik się kręci w prawo chyba nie? xD
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-03-2025 02:05:00 przez Bob_Harley.)
|
|
12-03-2025 02:03:36 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ustawienie gaźnika 16N3 w Simsonie S51 Enduro - Bob_Harley - 12-03-2025 02:03:36
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|