Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Autor Wiadomość
wigryman Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 144
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
Post: #30
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
A więc tak. Wizyta w lakierni zaliczona. Pierwsza wiadomość dobra. Można obecnie z powodzeniem malować powierzchnie chromowane. Jako podkład stosuje się chemoutwardzalną, dwuskładnikową farbę epoksydową, o bardzo dużej przyczepności do wszelkich metali. Nabiją mi ją do puszki, czas wykorzystania to około 24 godziny. Potem robi się zbyt gęsta do malowania, a docelowo beton. Na to już normalnie dowolny kolor, najlepiej dwuskładnikowa, poliuretanowa. I to jest ta gorsza wiadomość. Tylko kolor. Jakiekolwiek imitacje chromu niestety nadal są bardzo dalekie wizualnie od prawdziwej powłoki galwanicznej. Odradzają.

Tak więc obręcze do Karata na 36 otworów do chromowania.

Gruntowanie pod kolor i tak przetestuję, wszak występowały obręcze 24 otworowe malowane na szaro. Mam takowe w swoim Wigry. Obręczy chromowanych o niskim stanie wizualnym mam od cholery, przygotuję sobie ze trzy komplety pod kolor. I tak mam w planach machnąć sobie w końcu jakiegoś Wigry w fantazyjnych barwach. Wtedy malowane obręcze jak znalazł.

A, no i najważniejsza wiadomość. Karat nabrał oryginalnych, błękitnych rumieńców. Właśnie schnie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-07-2024 17:09:26 przez wigryman.)
15-07-2024 17:09:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności - wigryman - 15-07-2024 17:09:02




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: tomangelo
Dzisiaj 18:55:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 68
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 849
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
Wczoraj 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 2903
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 246
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23107
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 297
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5454
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 93
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Merfix
14-06-2025 09:34:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 195
Linka do motorynki
Ostatni post: romek
13-06-2025 08:10:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 169
Uszczelka pod głowicą rom...
Ostatni post: Merfix
12-06-2025 20:15:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 289
Przerwa w kole.
Ostatni post: romek
11-06-2025 23:34:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 237
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
11-06-2025 22:37:31
» Odpowiedzi: 1534
» Wyświetleń: 839005
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
11-06-2025 17:37:44
» Odpowiedzi: 159
» Wyświetleń: 29042
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: 2stroke4life
11-06-2025 15:48:30
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 358

Reklama