Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Autor Wiadomość
wigryman Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 155
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
Post: #30
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
A więc tak. Wizyta w lakierni zaliczona. Pierwsza wiadomość dobra. Można obecnie z powodzeniem malować powierzchnie chromowane. Jako podkład stosuje się chemoutwardzalną, dwuskładnikową farbę epoksydową, o bardzo dużej przyczepności do wszelkich metali. Nabiją mi ją do puszki, czas wykorzystania to około 24 godziny. Potem robi się zbyt gęsta do malowania, a docelowo beton. Na to już normalnie dowolny kolor, najlepiej dwuskładnikowa, poliuretanowa. I to jest ta gorsza wiadomość. Tylko kolor. Jakiekolwiek imitacje chromu niestety nadal są bardzo dalekie wizualnie od prawdziwej powłoki galwanicznej. Odradzają.

Tak więc obręcze do Karata na 36 otworów do chromowania.

Gruntowanie pod kolor i tak przetestuję, wszak występowały obręcze 24 otworowe malowane na szaro. Mam takowe w swoim Wigry. Obręczy chromowanych o niskim stanie wizualnym mam od cholery, przygotuję sobie ze trzy komplety pod kolor. I tak mam w planach machnąć sobie w końcu jakiegoś Wigry w fantazyjnych barwach. Wtedy malowane obręcze jak znalazł.

A, no i najważniejsza wiadomość. Karat nabrał oryginalnych, błękitnych rumieńców. Właśnie schnie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-07-2024 17:09:26 przez wigryman.)
15-07-2024 17:09:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności - wigryman - 15-07-2024 17:09:02




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Zarejestrowanie ogara na ...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:08:28
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 50
Jubilat 2 i Uniwerasl
Ostatni post: grzesbmw
Wczoraj 17:46:41
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 36
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Wczoraj 13:58:00
» Odpowiedzi: 41
» Wyświetleń: 11301
Koła 19 cali Aluminiowa o...
Ostatni post: romek
Wczoraj 08:59:44
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1228
kupię magneto do silnika ...
Ostatni post: zmd-52
17-12-2025 23:08:01
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 390
Czy malować koła na prosz...
Ostatni post: Bob_Harley
17-12-2025 21:24:11
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 2608
Manetki gazu i sprzęgła
Ostatni post: romek
17-12-2025 10:18:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 783
Klamki Romet Kadet
Ostatni post: RobertRG
17-12-2025 03:07:14
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 100
Kolekcja rometów
Ostatni post: grzesbmw
16-12-2025 22:43:04
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 137
Wał 023 pełny czy orginal
Ostatni post: grz3513k
16-12-2025 02:38:53
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 382
Cześć wszystkim
Ostatni post: grzesbmw
15-12-2025 23:22:04
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 133
Czyżby T-3 nie istniał?
Ostatni post: Alenia232
15-12-2025 21:38:30
» Odpowiedzi: 64
» Wyświetleń: 52480
opona - stomil czy współc...
Ostatni post: Bob_Harley
15-12-2025 21:01:25
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 340
Jakie gwintowniki/narzynk...
Ostatni post: Piotrekdriver1
15-12-2025 14:26:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 382
Gdańska Jawa Babetta 210
Ostatni post: buras_tft
15-12-2025 01:11:56
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1348

Reklama