Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Autor Wiadomość
wigryman Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 144
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
Post: #21
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Niestety w Legnicy nie ostał się ani jeden zakład galwanizerski, najbliżej mam Wrocław (70km). Zobaczę co mi w lakierni powiedzą. Jeśli malowanie chromu to dalej śliski temat, wtedy zostają mi trzy wyjścia. Pierwsze to lakierowanie na jakiś kolor obręczy stalowych, ale te są przystosowane na 28 szprych, więc trochę słabo. Drugie - montowanie obręczy oryginalnych, z widocznymi niewielkimi rdzawymi przebarwieniami, nadal słabo. Trzecie - bujanie się do Wrocławia w celu chromowania oryginalnych, i to mogło by być najlepsze rozwiązanie, ale mega czasochłonne. Koszt to raczej rzecz drugorzędna. Po cichu liczę, że techniki lakiernicze wyskoczyły do przodu i można to zrobić pancernym lakierem poliuretanowym. Ważne, żeby tylko jakaś baza złapała się chromu. W obecnych czasach musi być przecież jakaś technika. Kumpel od motocykli mówił, że czasami maluje się podniszczone chromy, ale on sam nigdy tego nie robił, ani nie wie też na ile to jest trwałe. Rozmowa z lakiernikiem na pewno ukierunkuje dalszy postęp prac. Jeśli z malowaniem będą problemy to chyba pozostaje chromowanie.
11-07-2024 23:38:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności - wigryman - 11-07-2024 23:38:24




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: tomangelo
Dzisiaj 18:55:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 65
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 849
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
Wczoraj 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 2902
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 245
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23107
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 297
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5454
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 93
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Merfix
14-06-2025 09:34:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 195
Linka do motorynki
Ostatni post: romek
13-06-2025 08:10:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 169
Uszczelka pod głowicą rom...
Ostatni post: Merfix
12-06-2025 20:15:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 289
Przerwa w kole.
Ostatni post: romek
11-06-2025 23:34:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 237
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
11-06-2025 22:37:31
» Odpowiedzi: 1534
» Wyświetleń: 839005
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
11-06-2025 17:37:44
» Odpowiedzi: 159
» Wyświetleń: 29042
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: 2stroke4life
11-06-2025 15:48:30
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 358

Reklama