Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Autor Wiadomość
wigryman Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 144
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Po kilku dniach przerwy wróciłem do zabawy z Karatem. Tak jak pisałem wcześniej, rury suportów w rocznikach 70 i 71 gwintowane, a w roczniku 72 już większej średnicy, na miski wciskane. Na zdjęciu, po kolei od lewej, roczniki 70, 71 i 72. We wszystkich tych rocznikach w rurze suportu występuje gwintowany otwór do mocowania uchwytu osłony łańcucha, ale w przypadku rocznika 72 wkręcono już tylko zaślepkę, bo osłona łańcucha zamontowana została w innej już wersji. Na zdjęciu, podobnie jak wcześniej, osłony roczników 70, 71, 72 po kolei od lewej.

W trakcie szykowania ramy do malowania odkryłem małą ciekawostkę. Zaślepione fabrycznie otwory pod emblemat ZZR. Przypominam, że jasnoniebieski lakier był oryginalny, więc otwory zaślepiono wcześniej. Ramę pospawano więc w 1969 kiedy jeszcze nitowano emblematy, natomiast pomalowano i poskładano w 1970. Jak widać zaślepienie otworów było ekonomicznie bardziej opłacalne, niż produkowanie i mocowanie logo. Chyba, że już wtedy szykowano się do transformacji ZZR na Romet. Ostatecznie rocznik roweru nadal definiuję jako 70 (ostateczne skompletowanie pojazdu).

           
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-07-2024 23:41:59 przez wigryman.)
02-07-2024 23:32:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności - wigryman - 02-07-2024 23:32:06




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Podwójne Światło stopu w ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 00:34:32
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 187
Problem z liniowością zęb...
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:54:43
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 36
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 23:02:55
» Odpowiedzi: 207
» Wyświetleń: 13412
Romet 019 regeneracja wał...
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 22:23:57
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 39
Części do 50-T-1
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:52:47
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 282
Witam wszystkich!!!
Ostatni post: Majster Traktor
Wczoraj 20:45:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 250
Pytania o odnośnie składa...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:39:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 373
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:34:30
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 159
Dezamet 023 kanał w karte...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:28:42
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 141
silnik 223, Dlaczego na j...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:20:55
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 162
Zbyt wyskokie napięcie ge...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:12:19
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 135
Chlapacze
Ostatni post: Korczas
Wczoraj 19:12:31
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 19
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 19:09:16
» Odpowiedzi: 198
» Wyświetleń: 56902
przepalona lampa z przodu...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 11:40:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 134
zderzak startera
Ostatni post: składakowcy
01-08-2025 01:08:04
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 265

Reklama