Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wigry 1 z 1976 - szczegółowy opis podzespołów
Autor Wiadomość
wigryman Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 144
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
Post: #14
RE: Wigry 1 z 1976 - szczegółowy opis podzespołów
Napęd.

Korby i przednia zębatka chromowane. Na wewnętrznej części zębatki rometowskie logo oraz sygnatura Z46 oznaczającą ilość zębów. Łańcuch z rometowskim logo, długości 116 cm, plus element zapinający. Tylna zębatka również z rometowskim logo oraz wybitą liczbą 16, także oznaczającą ilość zębów. Tylna zębatka zintegrowana z piastą typu torpedo. O budowie torpedo nie będę pisał, jest o tym wiele wątków. Wrzuciłem jedynie zdjęcia rozebranego oraz oczyszczonego torpedo, z zachowaniem kolejności składania od lewej do prawej. Na zdjęciu rozebranego torpedo widać fabryczne ilości smaru na wszystkich elementach, jak widać nie za dużo, ale wszystko dokładnie posmarowane.

                   

Niestety nie zmieściłem się w 15 minutach na edycję, więc kolejny dodatek. Na zdjęciu rozebranego torpedo widać fabryczne ilości smaru na wszystkich elementach, jak widać nie za dużo, ale wszystko dokładnie posmarowane.

       
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-05-2024 20:43:58 przez wigryman.)
02-05-2024 20:22:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Wigry 1 z 1976 - szczegółowy opis podzespołów - wigryman - 02-05-2024 20:22:21




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: romek
Dzisiaj 18:14:33
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 66
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 10:26:02
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 167
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 919
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3037
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 286
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23118
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 322
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5487
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 102
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Merfix
14-06-2025 09:34:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 233
Linka do motorynki
Ostatni post: romek
13-06-2025 08:10:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 186
Uszczelka pod głowicą rom...
Ostatni post: Merfix
12-06-2025 20:15:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 311
Przerwa w kole.
Ostatni post: romek
11-06-2025 23:34:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 245
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
11-06-2025 22:37:31
» Odpowiedzi: 1534
» Wyświetleń: 839458
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
11-06-2025 17:37:44
» Odpowiedzi: 159
» Wyświetleń: 29083

Reklama