Po sporych trudach udało mi rozebrać mój silnik. Mam kilka pytań do tego co tam zastałem:
1. Czy oznaczenia karterów były zgodne w tych silnikach? Chodzi mi ich format
Ja na jednym mam 4 cyfry, 4 cyfry łamaniec, cyfra, a na kolejnym 4 cyfry,
myślnik, litera, 2 cyfry, łamaniec, cyfra, myślnik, litera, łamaniec litera. Fot w
załączeniu
2. Jak określić tolerancję tulejek miedzianych. U mnie wałki lekko się bujają na boki.
Nie wiem czy to wymieniać czy nie ruszać.
3. Czy dopuszczalny jest boczny luz na wale? Wzdłużnego nie ma jedynie korbowód
lekko kołysze się na boki.
4. Tulejki obudowy są spasowane tak sztywno, że ciężko gołe obudowy połączyć i
rozłączyć. To normalne?
5. Kopniak wchodzi w obudowę z oporem. Na filmach widzę, że to dosyć luźno
wchodzi. Wałek czysty bez rdzy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-2023 15:03:19 przez darkowski.)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.