Cześć wszystkim,
cieszę się, że na Was trafiłam. Od dwóch dni jesteście dla mnie kopalnią informacji.
Szczególnie dziękuję @sebon30 za linka do chomika z instrukcjami
Od tygodnia jestem szczęśliwą właścicielką Komara 2350. W którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia bo przypomniał mi najlepsze lata mojego dzieciństwa.
Teraz czas aby zająć się nim na poważnie. A ponieważ to mój pierwszy własny jednoślad, to chciałabym nie tylko wiedzieć o nim wszystko ale również umieć zrobić przy nim to co trzeba.
Już pierwsze porządne oględziny sprawiły mi nie mały kłopot, otóż mam wprawdzie szczęście i posiadam DR, OC i numer ramy zgadza mi się z dokumentami, ale rok produkcji w DR jest inny niż na tabliczce znamionowej. Wprawdzie widziałam w dyskusji, że przy wydaniu "pierwszego" DR wpisuje się w rubryczkę roku produkcji - ten sam rok co pierwszej rejestracji (ja mam 1983), ale to oznacza, że ktoś kto go rejestrował oficjalnie nie zerknął na tabliczkę znamionową, na której jak wół widać 1974.
Jeszcze go nie przerejestrowałam a już wiem, że będzie kłopot, jeśli będę chciała sprostować błąd.
Jakie macie sugestie? Co robić?
Kolejna rzecz to oczywiście - muszę go nieco odrdzewić - jakie pasty polerskie polecacie?
Chciałabym aby miał wszystkie części oryginalne (i tak w sumie jest oprócz przedniego koła) i tu pytanie - jakie opony polecacie, aby były najbliższe oryginałowi?
I brakuje mi prawej pokrywy (na klucze) - gdzie się zaopatrujecie?
Generalnie - jestem szczęśliwa, ale i mocno przerażona, czy dam radę ogarnąć drobne naprawy (a powinnam naprawić ręczny hamulec, bo słabo działa, mam problem ze sprzęgłem zmiany biegów (wysówa się, podczas zmiany z kierownicy) i ma problem z odpalaniem na luzie (chyba powinnam wymienić świece), ale z pychu na 1 jakoś daje radę.
Stał nieużywany latami w garaży (czasem odpalany).
Mam nadzieję, że znajdę w Was wsparcie, jakiego potrzebuję, bo nie jestem mechanikiem

A to mój rumak