Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Delikatny problem z zapłonem Jawa 223
|
Autor |
Wiadomość |
wazniak96
Smerf Mechanizator

Liczba postów: 664
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Delikatny problem z zapłonem Jawa 223
(17-08-2022 16:12:12)łogór 200 napisał(a): sorry ale żem wymiękł jak to przeczytałem...
Nic z tego nie rozumiem niestety pisane jest to chyba mową bombaską.
jak cewka jedna masa jak żem pisał że obie cewki są zmasowane do podstawki,kabelek co się urwał się to +
To gdzie to przylutujesz nie ma znaczenia byle na wyjściu i żeby dobre połączenie było.
Nie widzę też jak masz to porobione i gdzie chcesz to zalutować, jakie zdjęcia by się przydały.
No nie do końca masz rację. Tak jak bob pisze cewki są połaczone szeregowo więc jedna cewka nie jest spięta do masy.
Cewka to nawinięty drut. W przypadku połaczenia szeregowo dwóch cewek, początek drutu pierwszej cewki jest zmasowane, zaś koniec drutu cewki jeden jest połączony do początku drutu cewki dwa. Wyjście cewki numer dwa to interesujące nas zasilanie które wpinamy w instalację.
Fajnie to widać na schemacie w tym wątku:
https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...?tid=32172
@Bob musisz przylutować kabelek w tym miejscu co był. Jeśli podpiąłbyś kabelek do konektora to musiałbyś miejsce urwania zmasować a i tak miałbyś w takim przypadku podłaczenie równoległe zamiast szeregowego, czyli napięcie byłoby 3V ale wyższe natężenie.
|
|
17-08-2022 16:20:50 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Delikatny problem z zapłonem Jawa 223 - wazniak96 - 17-08-2022 16:20:50
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|