Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Mistral-problem przy zaplataniu koła tylnego
|
Autor |
Wiadomość |
wojakrob
Uczeń
Liczba postów: 248
Imię: Robert
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Mistral-problem przy zaplataniu koła tylnego
(23-05-2021 18:16:23)Monacjusz napisał(a): tzn szprychy przy wielotrybie powinny być "spłaszczone"
Odpowiedź powyżej.
Oś symetrii osi koła w obu kołach musi się pokrywać z osią obręczy.
Zatem w przednim kole obie strony są napięte jednakowo, bo oś symetrii osi piasty pokrywa się z osią symetrii piasty i osią symetrii obręczy.
Natomiast w tylnym kole oś symetrii piasty nie pokrywa się z osią symetrii osi piasty i osią symetrii obręczy. powodem jest wielotryb.
Z prawej strony szprychy tworzą prawie płaszczyznę, z lewej duży stożek.
Dodaj jeszcze fotkę z boku z okolic otworu na wentyl, bo tam też jest ważne jak zaplecione są szprychy
Kto pyta nie błądzi, kto pyta za dużo może oberwać - Julian Staniszewski, nauczyciel rysunku technicznego w LZN Wrocław
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2021 12:07:33 przez wojakrob.)
|
|
24-05-2021 12:06:02 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Mistral-problem przy zaplataniu koła tylnego - wojakrob - 24-05-2021 12:06:02
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|