WSK 125 M06 b3 - 1985 - światła i akumulator
|
Autor |
Wiadomość |
Norweski Zomowiec
Mechanik

Liczba postów: 1,849
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: WSK 125 M06 b3 - 1985 - światła i akumulator
Tak, napięcie z cewki (16) idzie do świateł przednich (56) - sprawdzałem ale dalej napięcie leci do układu napięcia akumulatora (poprzez masę 0 oraz żaróweczki pozycyjnej do 57). Nie mogę tego przeskoczyć, bo światło przód jest zintegrowany z pozycyjnym i dalej z masą 0 oraz wsuwką 57. Oraz tak jak pisałeś - Wsuwka 19 łączy się z 21 oraz jednocześnie z 57 w pozycji 2
Cel był taki, aby na pozycji 2 w stacyjce był pozycyjny przód, tył, stop, klakson przez aku.
a cewka zasila tylko światło przód
Teoretycznie mogę to jakoś przeskoczyć, robiąc całkiem inną masę, ale wtedy cewka bedzie zasilać pozycyjne także albo całkiem odłączyć pozycyjne i masę oddzielnie
Stacyjka z charta była od początku. Według schematu, to niby taka ma być oraz dla mnie to może i świecić, ale czy to rozładowuje szybko akumulatora? A przy
aha, mam zapłon cdi - i w nim jest regulator napięcia co oddzielnie ładuje akumulator (pomarańczowy przewód) oraz oddzielny przewód 12v do zacisku 16(czarny przewód)
A żarówka tylna nie jest przypadkiem z dwoma żarnikami, jak ta?
https://allegro.pl/oferta/zarowka-tylna-...7223793812
bo mam z jednym żarnikiem i zastanawiam się, czy to nie jest przypadkiem powodem?
|
|
20-05-2021 23:42:31 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: WSK 125 M06 b3 - 1985 - światła i akumulator - Norweski Zomowiec - 20-05-2021 23:42:31
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|