Ocena wątku:
- 7 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Poradnik] Rozbiórka, składanie, smarowanie i typowe niedomagania piasty typu torpedo
|
Autor |
Wiadomość |
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,634
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: [Poradnik] Rozbiórka, składanie, smarowanie i typowe niedomagania piasty typu torpedo
Za "załączenie" napędu przy pedałowaniu odpowiadają właśnie wałki, więc czepiłbym się własnie ich.
Ostatnio w temacie joozka był przerabiany ten temat:
https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...#pid587652
Tak teraz myślę, że w bardziej zużytych kołach zdarzało mi się, że pedały obracały się razem z kołem. Ale było to na tyle delikatne zjawisko, że praktycznie niewyczuwalne i zauważalne jedynie podczas prowadzenia roweru.
Teoretycznie zużywa się cały zabierak, nie tylko same wałki, więc wymiana całości nie zaszkodzi. Poza tym z tego co wiem, nowe koła są produkcji czeskiej. Części pewnie też, a pasują one do kół rometowskich zamiennie.
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2021 13:38:05 przez Dawdzio.)
|
|
11-04-2021 13:35:31 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: [Poradnik] Rozbiórka, składanie, smarowanie i typowe niedomagania piasty typu torpedo - Dawdzio - 11-04-2021 13:35:31
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|