Ogar 200 by Stachu
|
Autor |
Wiadomość |
Stachu_
Nowy
Liczba postów: 53
Imię: Stachu
Skąd: Warszawa i okolice
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 by Stachu
Oficjalnie ogłaszam iż Romet jest kompletnie rozebrany Misja rozpoławianie silnika pomyślnie zakończona.
Wszystkie części w silniku są w bardzo przyjemnym stanie. Cała skrzynia biegów, automat, o dziwo kopniak jest cały a zakładałem, że półksiężyc jest gładki bądź połamałem sprężynę. Najwidoczniej musiała się ona wypiąć i kopniak przestał odbijać. Pytanie tylko dlaczego czasem się zazębiał w połowie a czasem się blokował i musiałem go ręką cofać. Może się sprzęgło ślizgało, taką opcję też gdzieś słyszałem ale trudno mi potwierdzić bo się nie znam
Stwierdziłem, że jednak skupię się teraz na pełnym wyremontowaniu silnika i złożeniu go do kupy, jakich miałbym koszów nie ponieść, ale no jednak bez silnika romecik nie pojedzie a na nowe obręcze kół czy piękne chromowane sprężyny zawieszenia będzie jeszcze czas.
Nie miałem ostatnio dostępu do internetu i nie podzieliłem się odkryciem urwanego kawałka tłoka Ktoś po prostu zamontował wersję "ligh". Tłok miałem 3p ale z tego co się orientowałem lepiej zamontować 2p. Tylko teraz mam parę pytań
- Jaki tłok (firma, model) ?
- Jaki wymiar ? Może to i głupie pytanie ale na wszystkich stronach z częściami są tłoki od 38mm przez 38.25, 38,50 aż po 40.25mm. Mam sobie zmierzyć suwmiarką mój tłok i dobrać coś o to 0.25 mniejszy ? Za cholere nie wiem jak to działa.
Lista zakupów części do silnika się i powiększyła, i zmalała Kupiłem oryginalny kosz sprzęgła z dociskiem za 35 ziko więc nie najgorzej bo większość sprzedających życzyła sobie po 50 czy 60 zł.
Wrzucę jutro jakieś foty.
Miłego dnia!
|
|
03-04-2021 02:34:33 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 by Stachu - Stachu_ - 03-04-2021 02:34:33
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|