Poradnik układ zapłonowy silniki ZMD
|
Autor |
Wiadomość |
Wodnik
El Dezametto Mecánico

Liczba postów: 354
Imię: Szymon
Skąd: Kleczew (PKN)
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Poradnik układ zapłonowy silniki ZMD
Cytat:Napisane przez Norweski Zomowiec - Dzisiaj 19:45
Zbyt grzanie się silnika jest spowodowane przez późny, czy wczesny zapłon? Sądziłem, że przez wczesny, bo mieszanka zbyt wcześnie wybucha hamując pracę tłoka, co przekłada się na hamowanie i wydzielanie gwałtownie ciepła - a tutaj napisane, że późny
Przy późnym zapłonie grzeje się bardzo głownie układ wydechowy zwłaszcza kolanko ale dotyczy to też cylindra.
Ten objaw jest często mylony ze zbyt ubogą mieszanką.
Ogólnie ciężko jest mieć aż tak przestawiony zapłon w Dezamecie żeby były książkowe objawy bo zakres regulacji jest nie wielki tak naprawdę. Wiadomo będzie cięższe odpalanie, mniejsze osiągi ale jakoś to chodzić jednak będzie nie ważne czy podstawka jest na maksa w lewo czy prawo przekręcona.
Ale poprawnie ustawiony zapłon, platynki pozwala wykluczyć niedomagania w pracy silnika ze strony układu zapłonowego.
Romek dzięki za uwagę odnośnie kondycji ośki młoteczka przerywacza. 
Zapomniałem o tym.
Ogólnie jeszcze na temat fajki, przewodu i świecy muszę coś dopisać. Bo to też lubi psuć całość.
Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-01-2021 01:09:56 przez Wodnik.)
|
|
13-01-2021 01:05:16 |
|
1 osoba postawiła piwo Wodnik za ten post:1 osoba postawiła piwo Wodnik za ten post.
nie_mientki (05-05-2021)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Poradnik układ zapłonowy silniki ZMD - Wodnik - 13-01-2021 01:05:16
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|