| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200.
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Blizzard 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 5 
Imię: Łukasz 
Skąd: Koronowo 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200. 
			 
			
				Uszczelki polecam czarne/ciemne jak najdroższe, a nie te papierowe dziadostwo, które można rozpoznać po tym, że to biały i cienki papier, który można łatwo rozerwać. Znalazłem jakieś na w sklepie internetowym:  
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/uszcz...aign-id=19
Przy składaniu jeśli chodzi o uszczelnienie silnika, to trzeba uważać na oring przy mechanizmie zmiany biegów, który wychodzi z silnika. Tam jest nawet takie wgłębienie na niego. Jeśli dobrze się tego nie uszczelni, to po dłuższej jeździe będzie leciał olej z góry silnika, także dałbym tam oring i może ciut sylikonu czarnego, żeby kolorystycznie pasował do oringu. Oring oczywiście najlepiej kupić nowy odporny na olej.
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-07-2020 00:24:11 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	 
	
	
		
	 
	
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200. -  Blizzard - 22-07-2020 00:24:11 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |