W takim razie śmiało pytaj, rozważaj, czy zastanawiaj się na łamach tego tematu, to my z chęcią się wypowiemy, doradzimy bądź "powymądrzamy"
Kolega bkrukl wyciągnął już pierwsze istotne zagadnienie, na które akurat sam sobie musisz odpowiedzieć: czy będziesz go remontował, aby był w stanie fabrycznym, w sensie regeneracji powłok oraz elementów mechanicznych, ale jednak ze swoją wizją odnośnie wykończenia, czy będziesz dążył do oryginału, z zachowaniem pełnej specyfikacji dla tego modelu/rocznika.
Jeśli to drugie, to tak jak kolega wspominał, powinieneś poszukać adekwatnego zbiornika oraz tylnych amortyzatorów. zastanów się też nad kolorem, bo ten nie ma nic wspólnego z fabrycznym.
Działaj, powodzenia!
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.