Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy można zmienić cylinder bez żadnych konsekwencji?
Autor Wiadomość
kw112 Offline
Chart passione mea, et vita mea
*


Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: Czy można zmienić cylinder bez żadnych konsekwencji?
Teoretycznie nic nie powinno się stać jeżeli średnica jest ta sama, tzn. że nie szlifowałeś cyla, jedynie pierścienie są dotarte do pierwszego cyla, ale to się dotrze.
Cytat:Ale jest zasada: Tłok jest powiązany z cylindrem.
Zasada mądra, ale teoria teorią, a praktyka różnie pokazuje.
Załóżmy, że masz cylinder po szlifie. Skończyły ci się pierścienie, czy tam luzy złapały w rowkach, czy tłok zamki zgubił. Wtedy idziesz do sklepu, kupujesz tłok na kolejny szlif i szlifujesz cylinder do tego tłoka, czy idziesz i kupujesz tłok kompletny z pierścieniami na stary rozmiar? Ja idę do sklepu i kupuje tłok na stary rozmiar, chociaż jestem świadomy, zepasowanie już nie te.
Ale ja tam się nie znam.

20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
12-06-2020 22:22:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Czy można zmienić cylinder bez żadnych konsekwencji? - kw112 - 12-06-2020 22:22:20




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 prędkość
Ostatni post: Szymon_komar
Dzisiaj 21:35:43
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 21:22:35
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 259
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: cebula642
Dzisiaj 20:07:46
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 596
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: Deecuu
Dzisiaj 18:18:00
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10178
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 17:18:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 77
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
Dzisiaj 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69256
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 325
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 11:14:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 239
Mocowania błotnika komar ...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 01:27:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 341
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
Wczoraj 00:34:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 225
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: wigryman
05-05-2025 20:37:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 165
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
05-05-2025 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1782
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
05-05-2025 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 141
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
05-05-2025 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 551
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
04-05-2025 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3442

Reklama