| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200.
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Quake96 
 
 
		
			Pyr pyr, wrum, wrum :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,790 
Imię: Piotr 
Skąd: Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200. 
			 
			
				Cytat:Dochodzą do tego jeszcze inne dysze w gaźniku. 
Nie powielaj tego mitu proszę    Osobiście potwierdziłem to na kilku przypadkach, że w Ogarach też były fabrycznie montowane dysze 38 i 68, więc to nie była jedna z blokad.  Być może są od tego wyjątki, ale nie jest to regułą, więc w fabrycznym Ogarze należy się spodziewać właśnie "normalnych" dysz. Jak gaźników miałem już chyba z dziesiątki w rękach, tak w żadnym nie spotkałem dysz oznaczonych 35 i 65, przy czym nie twierdzę że takowe nie istnieją.
 
W kwestii zapłonu sprawa jest prosta. Albo to zapłon 20W, tylko ktoś w fabryce nie przebił 3 na 2 (bo tak właśnie robiono), albo to faktycznie zapłon 30W od Jawy. Do Ogarów nie szły 30W zapłony, bo do lamp Ogara nie było odpowiednich żarówek, które by te 30W pobierały. U nas stosowano 15/15W na przód i 5W na tył, a w jawce były zupełnie inne żarówki, plus chyba z przodu i z tyłu była chyba jeszcze jedna dodatkowa.
 
Jeśli chcesz poznać wszystkie szczegóły zmian w Ogarze itd. to w dziale Forumowej Wikipedii masz cały obszerny temat o 200, który sam pisałem.
			  
			
			
 
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat! 
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy... 
 
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach 
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2020 15:12:26 przez Quake96.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 25-04-2020 15:11:27 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200. -  Quake96 - 25-04-2020 15:11:27 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |