Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
remont Jaguara
|
Autor |
Wiadomość |
Zorba
Nowy

Liczba postów: 44
Imię: Piotr
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny Romet
|
RE: remont Jaguara
Jak to w życiu, trochę przystopowałem z tematem. Rama poszła do piaskowania, potem do lakiernika. Niestety bieda. Raz, że kolor zupełnie inny, powiedziałbym, że z dupy zupełnie w stosunku do podanego wzornika, to jeszcze z kilkoma zaciekami. Co gorsza, przy skrobaniu tego co dostałem, przy suporcie i sztycy chyba nie była odtłuszczona powierzchnia, bo lakier odchodził płatami. Dzisiaj sam polakierowałem widelec, kolor jak widać właściwy. Jak skończę skrobać ramę, przyjdzie malowanie.
Przy okazji obalę teorię spiskową dotyczącą usunięcia przelotek hamulca tylnego z seryjnych ram. To nie dla zbicia wagi. Dwie przelotki są lżejsze niż pancerz, którego nie ma pomiędzy dwiema przelotkami. Z przelotkami jest też mniej gąbczasty hamulec. Przelotki były montowane dopóki stosowane były wyłącznie hamulce z dźwigniami z prawej strony (Campagnolo, a przede wszystkim Weinmann i ich kopie ZZR). Potem przyszły na montaż Mafac i ich kopie ZZR z ciągiem górnym i Campy z ciągiem lewym. Ponieważ nigdy nie było wiadomo jakie hamulce trafią do ramy, na wszelki wypadek nie montowano żadnych przelotek.
|
|
04-02-2020 23:34:21 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: remont Jaguara - Zorba - 04-02-2020 23:34:21
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|