| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Całkowicie przestawiony zapłon
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Odrestaurator 
 
 
		
			Majster 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,256 
Imię: Szymon 
Skąd: Knurów 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Całkowicie przestawiony zapłon 
			 
			
				Po pierwsze - jaki to silnik? 
Jeśli 023 lub s38 to możliwe że przy składaniu zamieniłeś wały, i np. dałeś wał z s38 do 023 - wały te z pozoru są takie same jednak różnią się położeniem wypustu na klin magneta, przez to magneto po założeniu na klin jest w innym miejscu i platynki zaczynają się otwierać w innym momencie. Iskra pojawia się wtedy jedynie przy maksymalnym przekręceniu podstawki w lewo lub w prawo co uniemożliwia poprawne ustawienie zapłonu. A może podstawka nie ta? 
 
A jak wał masz dedykowany do silnika to spróbuj po prostu od nowa ustawić zapłon, najpierw przerwę na platynkach na 0,3-0,4mm, następnie odkręć świecę, ustaw tłok w gmp, cofnij go o 3mm, i kręć podstawką aż przerywacz zacznie się otwierać. Wtedy dokręć i sprawdź czy chodzi. Nowe części mogą mieć odchyły od norm więc zapłon trzeba ustawiać od nowa, w zasadzie po remoncie silnika powinno się to robić zawsze tak samo jak regulację gaźnika.
			 
			
			
 
Mój Simson 
 
YT: POLMOZBYT
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 05-01-2020 16:28:53 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Całkowicie przestawiony zapłon -  Odrestaurator - 05-01-2020 16:28:53 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |