Jawa 50 typ 20 (1974) remont
|
Autor |
Wiadomość |
BellaUrsa
Nowy

Liczba postów: 34
Imię: Krzysiek
Skąd: Legionowo
Pojazd: Inny
|
RE: Jawa 50 typ 20 (1974) remont
(01-01-2020 01:04:10)Quake96 napisał(a): Poziom paliwa to prosta sprawa. Musi być ustawiony tak, aby po "zatopieniu" pływaka w komorze, paliwo było na równi z kołnierzem.
Dyszy raczej nie uszkodziłeś, bo nie wiem jak trzeba chcieć żeby to zrobić Najprędzej obstawiam ten poziom paliwa, choć wtedy miałbyś stały problem przy wyższych obrotach pewnie. Sprawdź ustawienie zapłonu i platynek, bo jawka o ile na ustawienie zapłonu leje (zapali nawet na odkręconej podstawie ale będzie mogła się dławić), tak platynki trzeba dobrze ustawić.
Zapłon ustawiałem suwmiarką, szczelinomierzem, sprawdzając po kilka razy czy wszystko się zgadza, żadne tam gwózdki i blaszki z puszek po piwku czy sreberka od paczki papierosów, więc zakładam, że zapłon jest ok. Poza tym pali na dotyk, jedynie ta świeca nie chce przestać być czarna.
Gdzieś widziałem ustawienie poziomu paliwa na zasadzie naczyń połączonych i tego spróbuję, jak ogarnę bałagan po całym remoncie.
A przy okazji: jak gorący jest silnik jak się przegrzewa? Głowica powinna być gorąca przy normalnej jeździe tak, że nie można jej dotknąć na dłużej, ale nie parzy od razu jak stopa rozgrzanego żelazka, to chyba ok?
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam, Krzysiek.
Chcesz zobaczyć jak wygląda praca amatora bez budżetu, sprzętu oraz skilla? Odwiedź wątek remontowy mojej Kaczki
|
|
01-01-2020 17:38:28 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jawa 50 typ 20 (1974) remont - BellaUrsa - 01-01-2020 17:38:28
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|