Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szczegóły w remoncie silnika
Autor Wiadomość
ananas Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,076
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Szczegóły w remoncie silnika
Do uszczelnienia oprócz uszczelki dać pastę uszczelniającą Reinz albo Dirko, dużo lepsze od typowego silikonu. zawsze robię tym miski olejowe w samochodach, kartery, pokrywy itp. i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby ciekło. Wał daj do sprawdzenia bo tak jak mówią krzywi się od złego montażu najbardziej, niech od razu obejrzą tulejkę i łożysko korby. Co do zębatki, to na 11z będzie więcej mocy a mniej prędkości, ogólnie im więcej zębów na zębatce zdawczej tym dłuższe przełożenie. I proszę, nie baw się w żadne stare Stomile ani inne kilkudziesięcioletnie padła. Guma się starzeje, opony po 10 latach od daty produkcji nie powinno się już używać. Tu chodzi o bezpieczeństwo, taka opona mimo, że może wyglądać dobrze, to już totalnie nie trzyma się drogi jak powinna, a do tego może pęknąć w niespodziewanym momencie. Jak sprzęt ma jeździć a nie być tylko eksponatem muzealnym, to tylko nowe opony.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-12-2019 21:09:20 przez ananas.)
18-12-2019 21:08:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo ananas za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Szczegóły w remoncie silnika - ryjszard - 17-12-2019, 00:19:49
RE: Szczegóły w remoncie silnika - ananas - 18-12-2019 21:08:22
RE: Szczegóły w remoncie silnika - JGNZM - 19-12-2019, 01:06:06




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Remont
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 21:17:13
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1407
Problem z linka gazu koma...
Ostatni post: Konrad DD
Wczoraj 13:05:30
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 190
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
21-06-2025 22:35:23
» Odpowiedzi: 1535
» Wyświetleń: 841936
"Pszczółka" , czyli kolej...
Ostatni post: Quake96
21-06-2025 22:35:21
» Odpowiedzi: 583
» Wyświetleń: 198260
Co to jest Unidal?
Ostatni post: Dawdzio
21-06-2025 19:03:10
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 90
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: Leczyk_Junior
21-06-2025 17:04:26
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 198
Romet gil 94r
Ostatni post: Kasztan
21-06-2025 13:41:21
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 57
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: Maskota
20-06-2025 23:44:27
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 273
Co to za model składaka?
Ostatni post: maxior30
20-06-2025 23:43:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 125
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: Quake96
20-06-2025 23:33:06
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 228
Unidal?
Ostatni post: ka_losh
20-06-2025 21:43:00
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 71
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
20-06-2025 19:37:59
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 4403
Dobry wieczór
Ostatni post: maxior30
20-06-2025 03:12:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
19-06-2025 20:01:02
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 90
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
19-06-2025 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 297

Reklama