Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
remont Jaguara
|
Autor |
Wiadomość |
romet3kolory
Uczeń

Liczba postów: 230
Imię: romet3kolory
Skąd: Bielsko-Biała
Pojazd: Inny
|
RE: remont Jaguara
(18-10-2019 23:15:07)drajwer napisał(a): Jak widziałem te ostatnie roczniki hurów/jagów to przy braku przelotek pancerz był po prostu przyklejany taśmą (zawsze taka sama, więc raczej to było fabrycznie montowane), więc plastików żadnych to tam raczej nawet nie było.
a to ciekawe, nabyłem Jaguara (choć jeszcze go u mnie nie ma) i pancerz linki hamulcowej jest tam przymocowany taśmą. Myślałem , że to jakaś prowizorka , bo te plastikowe obejmy miały tendencję do "gubienia się" , ale zastanowiło mnie , że taśma jest pod kolor ramy, pewnie chcieli go na maxa odchudzić
(19-10-2019 00:06:50)Zorba napisał(a): Pierwsza rzecz, przelotki przylutowalem, tak samo mogę je bezkarnie odlutowac i uzupełnić lakier. Druga sprawa, mam dwa Jaguary, młodszy ma przelotki na linkę hamulca i brak przelotki na linkę przedniej przerzutki. Starszy odwrotnie, nie ma hamulcowych, ma od przedniej przerzutki.
I dlaczego rozważam modernizację Jaguara. Mam do wyboru, albo zrobić egzemplarz muzealny, po czym przykryć go pokrowcem i zapomnieć o nim, albo zrobić go by był bezpieczniejszy i sprawniejszy, i cieszyć się dalej jazda. Ramy stalowe mają swoje zalety w stosunku do aluminiowych.
rometowskie rowery miały swój niepowtarzalny "klimat" , zawsze coś tam było sknocone i w tym cała rzecz 
jak chciałeś mieć rower spod igły to trzeba było polować na zzr'a , tam wszystko było na tip -top , nawet luty były bez smarków
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-10-2019 22:38:21 przez romet3kolory.)
|
|
19-10-2019 22:32:28 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|