Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 742
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Zmniejszenie przerwy na świecy do 0,4 mm pomogło w kwesti świateł i być może trochę w przyśpieszaniu.
Przyśpieszanie jest teraz tak jak wcześniej, czyli akceptowalne. Przerywa nawet po wciśnięciu sprzęgła - gdy przerywa w czasie jazdy. Być może, pomogło też oczyszczenie świecy, bo o dziwo była czarna. Potem ją sprawdziłem i jest naprawdę idealnie - kawa z mleczkiem.
Sprawdzałem różne świece i różne odstępy (0,4 - 0,2 mm). Przy 0,2 mm zaczynał już przerywać przy dodawaniu gazu na luzie.
Myślicie że już to tak zostawić, czy jeszcze kombinować?
Sprzęgło teraz w ogóle się nie ślizga przy odpalaniu i w czasie jazdy nie ma też takiego wrażenia. Nawet lekko ciągnie przy wbiciu jedynki. Przy 50-T-1 miałem praktycznie identyczne sprzęgło i tam nie było z nim problemów. Dysze w gaźniku są już odpowiednie. Zapłon, poza cewkami świetlnymi i podstawą, jest praktycznie cały nowy.
Co jeszcze ewentualnie mogłbym sprawdzić?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-09-2019 14:53:20 przez Szatek.)
|
|
01-09-2019 14:51:52 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Szatek - 01-09-2019 14:51:52
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|