Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
remont Motorynki Pony- narzedzia
Autor Wiadomość
Odrestaurator Offline
Majster
Moderatorzy


Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: remont Motorynki Pony- narzedzia
Główka ramy - polecam zdjąć bak, i wtedy spróbować po intensywnym spryskaniu czymś pokroju WD-40 odkręcić odpowiednim kluczem hakowym, najlepiej wszystko dobrze chwycić przez szmatkę, możesz te puknąć młotkiem żeby zrobić duży moment, jeśli nie puści to potem próbuj żabką, a w ostateczności, ale zaraz najbardziej skuteczny będzie młotek + śrubokręt. Kilka razy puknąć i musi puścić. Metoda niestety tak jak żabka inwazyjna, nakrętka często jest do wymiany po takim zabiegu.

Przeciwnakrętki również są na klucz hakowy, też spryskać WD40, jak nie da rady to żabka, potem młot i śrubokręt, a jak nie to kątówka Big Grin Jeśli oś się obraca czy coś to polecam na jednej stronie zakontrować dwie nakrętki, złapać kluczem lub w imadle, tą zapieczoną odkręcić, a potem puścić kontrę i okręcić nakrętki.

Kolanko też tak samo, normalnie klucz hakowy a potem tak jak wyżej...

Mój Simson

YT: POLMOZBYT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-08-2019 00:43:10 przez Odrestaurator.)
19-08-2019 00:41:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
remont Motorynki Pony- narzedzia - Freeb - 18-08-2019, 21:58:25
RE: remont Motorynki Pony- narzedzia - Odrestaurator - 19-08-2019 00:41:30




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 12:39:24
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 672
Ogar 205 prędkość
Ostatni post: Szymon_komar
Dzisiaj 08:34:52
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 72
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: maticzekk
Dzisiaj 00:25:37
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 120
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: romek
Wczoraj 22:09:00
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 10240
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 21:22:35
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 340
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
Wczoraj 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69326
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 396
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
06-05-2025 11:14:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 265
Mocowania błotnika komar ...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 01:27:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 349
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
06-05-2025 00:34:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 263
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: wigryman
05-05-2025 20:37:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 178
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
05-05-2025 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1810
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
05-05-2025 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 153
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
05-05-2025 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 570
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
04-05-2025 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3444

Reklama