Ogar 200 1989r.
|
Autor |
Wiadomość |
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 200 1989r.
Generalnie to tak jest jak się początkującym to zapłon i gaźnik mogą sprawiać duże problemy szczególnie w jawce gdzie są te dwa instrumenty trochę upośledzone
Na początku jednak radzę pozostać przy oryginalnym zapłonie i gaźniku. Zapłon też musisz cały przejrzeć, czy nie ma zwarć, masy, przerywacz dobrze wyczyścić, ustawić (najpierw przerwa, a potem same wyprzedzenie) A może po prostu kabel w/n słabo styka albo fajka, świeca? platyny nie są złe - ja w swoich sprzętach ustawiam raz, a potem już tylko zaglądam jak trzeba nasmarować filc - i te zapłony nie sprawiają mi żadnych problemów. Simsonem zrobiłem na takim zapłonie 20 000km bez awarii  wsk również nie sprawia problemów.
Co do gaźnika w jawce to rzeczywiście jikov jest bardzo wymyślny ale jak się dobrze zrobi to będzie działać. Trzeba niestety cierpliwości. Możesz pokombinować z zestawem naprawczym i na początek bez filtra powietrza bo czasami przez niego mogą dziać się cuda. A może problem leży gdzieś głębiej? np. uszczelki, uszczelniacze.
Najlepsze z tego jest to że przez takie dłubanie efektywne czy też nie po prostu dużo podłapiesz z mechaniki co się nie raz przyda później.
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2019 00:58:00 przez Odrestaurator.)
|
|
23-06-2019 00:56:28 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|