| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Ogar 200 1989r.
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Odrestaurator 
 
 
		
			Majster 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,256 
Imię: Szymon 
Skąd: Knurów 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Ogar 200 1989r. 
			 
			
				Generalnie to tak jest jak się początkującym to zapłon i gaźnik mogą sprawiać duże problemy szczególnie w jawce gdzie są te dwa instrumenty trochę upośledzone   
Na początku jednak radzę pozostać przy oryginalnym zapłonie i gaźniku. Zapłon też musisz cały przejrzeć, czy nie ma zwarć, masy, przerywacz dobrze wyczyścić, ustawić (najpierw przerwa, a potem same wyprzedzenie) A może po prostu kabel w/n słabo styka albo fajka, świeca? platyny nie są złe - ja w swoich sprzętach ustawiam raz, a potem już tylko zaglądam jak trzeba nasmarować filc - i te zapłony nie sprawiają mi żadnych problemów. Simsonem zrobiłem na takim zapłonie 20 000km bez awarii    wsk również nie sprawia problemów. 
Co do gaźnika w jawce to rzeczywiście jikov jest bardzo wymyślny ale jak się dobrze zrobi to będzie działać. Trzeba niestety cierpliwości. Możesz pokombinować z zestawem naprawczym i na początek bez filtra powietrza bo czasami przez niego mogą dziać się cuda. A może problem leży gdzieś głębiej? np. uszczelki, uszczelniacze.
 
Najlepsze z tego jest to że przez takie dłubanie efektywne czy też nie po prostu dużo podłapiesz z mechaniki co się nie raz przyda później.
			  
			
			
 
Mój Simson 
 
YT: POLMOZBYT
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2019 00:58:00 przez Odrestaurator.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 23-06-2019 00:56:28 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |