Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Wodnik
El Dezametto Mecánico

Liczba postów: 354
Imię: Szymon
Skąd: Kleczew (PKN)
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Kolego nie obraź się za szczerość ale za taką akcję to zsyłka na sybir albo do Kima do Korei.  Po Tobie bym się tego nie spodziewał. Ale stało się...
Szkoda że nie wysłałeś komuś kto ogrania temat składania silników i ogólnie 019 bo to jednostka nie dla amatorów.
Zdjęcia proszę tego wszystkiego jak nie tu to na prywatną wiadomość.
Bo tak to mi ciężko coś powiedzieć. Ale żeby pękły kartery to musiało by być za dużo podkładek i to chyba o grube milimetry tu coś nie wskoczyło na swoje miejsce po prostu raczej.
No i ten silikon  sądziłem że po tym jak pieczołowicie robiłeś nadwozie to myślałem że do silnika zostanie użyty uszczelniacz z najwyższej półki np. Loctite 510 do połączeń kołnierzowych. Lub tak jak w oryginale Hermetyk.
Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-05-2019 00:40:05 przez Wodnik.)
|
|
26-05-2019 00:34:13 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Wodnik - 26-05-2019 00:34:13
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|