Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Wodnik
El Dezametto Mecánico

Liczba postów: 354
Imię: Szymon
Skąd: Kleczew (PKN)
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Jeszcze może być tak że podkładka nr. 9 jest za cienka i koło zębate ociera o karter. Nie w każdym położeniu tak może być.
Jaka powierzchnia wałka i średnica? Zdał by się pomiar mikrometrem. Kołnierz oporowy na wałku może ma jakieś zadry lub nie jest prostopadły względem średnicy na której pracuje koło zębate.
Podkładka nr. 9 jest mniejsza z tego co pamiętam bo ma się oprzeć na pierwszym kołnierzu wałka nr. 5
Miejsce gdzie ma się opierać podkładka nr. 9 (czerwona strzałka)
Jeśli dałeś podkładkę o większej średnicy to w momencie przykręcenia kawałek złapał za kołnierz i faktycznie luz koła zębatego był prawidłowy ale przy obrocie koło wyciągnęło podkładkę już na średnicę na jakiej pracuje i spowodowało jej zablokowanie.
Tak przynajmniej ja to widzę.
Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-05-2019 00:11:16 przez Wodnik.)
|
|
19-05-2019 23:58:54 |
|
1 osoba postawiła piwo Wodnik za ten post:1 osoba postawiła piwo Wodnik za ten post.
Szatek (05-20-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Wodnik - 19-05-2019 23:58:54
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|