Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Wodnik
El Dezametto Mecánico

Liczba postów: 354
Imię: Szymon
Skąd: Kleczew (PKN)
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Za duża grubość podkładki dystansowej nr. 12
Lub niewłaściwa średnica wewnętrzna (za duża) podkładki nr. 9 (wchodzi na wałek i blokuje koło zębate).
Średnica zewnętrzna podkładki nr. 9 gdy będzie za duża i nie będzie się mieścić w wytoczeniu też może dawać takie objawy.
To koło zębate (nr. 4) przenosi obciążenie tylko podczas uruchamiania silnika więc jego dokładne zazębienie po całej szerokości z kołami współpracującymi nie jest aż tak istotne jak pozostałych. Więc w pierwszej kolejności skup się na tym aby nie blokowało się a później dopiero spróbuj zgrać z pozostałymi.
Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-05-2019 23:50:35 przez Wodnik.)
|
|
19-05-2019 23:36:08 |
|
1 osoba postawiła piwo Wodnik za ten post:1 osoba postawiła piwo Wodnik za ten post.
Szatek (05-20-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Wodnik - 19-05-2019 23:36:08
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|