To jikov, nie gm-12. Wszystko się musi zgadzać, tj.
1. Czy silnik jest odblokowany (króciec, kolanko, dysze, zapłon)
ad. 1. Jikov jest wrażliwy, żeby nie powiedzieć mocno wrażliwy na cały proces odblokowania, czyli pkt. 1
2. Dysze i wyprzedzenie zapłonu w wypadku odblokowania PELNEGO dobieramy doświadczalnie!
ad. 2. Jeśli któryś z kroków potrzebnych do "odblokowania" został pominięty, 223 będzie na to bardzo wrażliwy.
3. "Lewe" powietrze jest dla tego silnika częstą przyczyną złej pracy. Sprawdź szczelność gaźnika, ale też simeringów! (Czy nie ma wycieków)
4. Cewka butelkowa i kondensator są również elementami które w tym silniku znacząco wpływają na jakość pracy
Podsumowując:
Masz co sprawdzać, jak koledzy wspominali, może to zabrać parę dni, ale generalnie tam silnik powinien na z11 szarpać jak reksio szynkę, objawy które opisujesz ja typuję na lewe powietrze, źle dobrane dysze i regulację gaźnika a co się z tym wiąże wyprzedzenie zapłonu (wartości między 1,8 -2,0 są poprawne TYLKO dla wypełni odblokowanego silnika!) lub też awaria cewek (na iskrowniku oraz butelkowej), kondensatora. Dużo rzeczy i kombinacji do sprawdzenia, ale to jest konstrukcja która musi działać, i to dobrze.
Nie poddawaj się, kłopotliwy to silnik (i gaźnik) w regulacji, ale jak to ogarniesz to będziesz innym dawał porady. Cierpliwości.
12-05-2019 03:53:44
1 osoba postawiła piwo Jorginsson za ten post:1 osoba postawiła piwo Jorginsson za ten post. siwy1958 (05-12-2019)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.