Jak naprawić by nie kupować nowego
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,411
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Z racji zamówienia hurtowego  oraz kolejnego zapytania na forum, dziś naprawa zerwanego gwintu szpilek amortyzatorów. Przedstawiam naprawę w motorynce.
1. wałek stalowy fi 16 mm, długości 160 mm
2. szpilki fi 8 długości 55 mm, z gwintami M8. Z jednej strony 25 mm, a z drugiej 9, 10 mm. Część bez gwintu 20 mm. W przypadku Pony, ja od strony wieszaka tłumika, stosuję dłuższy gwint 12 mm
Tyle jeśli chodzi o materiały, resztę widać na zdjęciach. Oczywiście otwory wiercimy osiowo, wiertłem fi 7,2 mm pod gwint M8.
Jeśli nie chcemy spawać, np rama jest pomalowana na nowo, szpilki wkręcamy na klej do gwintów, lub klej - "spawanie na zimno".
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-03-2019 11:28:27 przez seler1500.)
|
|
21-02-2019 09:58:04 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
stqc (02-21-2019), Szatek (02-21-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego - joozek - 21-02-2019 09:58:04
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|