Moje 5 kółek :3
|
Autor |
Wiadomość |
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,634
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Moje 5 kółek :3
Jedynym powodem dla którego zastosowanie otworów ma dla mnie sens to oszczędność materiału. Gąbka może być tam dla uszczelnienia połączeń, a pewnie znacznie prościej jest uciąć i nakleić prostokąt, niż bawić się w klejenie jej dookoła.
Ja o rybie, ty o grzybie. Co ma stopień zaawansowania konstrukcji silnika do nawiewu? Aż do czasu wprowadzenia klimatyzacji, obiegu wewnętrznego i filtrów kabinowych, technika i sposób skomplikowania nawiewu były na tym samym poziomie i w Porsche, i w Polonezie. Rury i klapki w połączeniu z osprzętem zależnym od rodzaju silnika (chłodzenie cieczą - nagrzewnica, chłodzenie powietrzem - ciepło silnika, ewentualnie wspomagane np. ciepłem ze spalin). Chodziło mi tylko o to, że pomimo braku wymuszonego obiegu i tak jakiś tam obieg, wynikający z pędu powietrza opływającego pojazd, jest. Na tej podstawie, nie znając budowy nawiewu w Golfie, wysnułem wniosek, że być może te otwory nie są przypadkowe, bo może dzięki nim część ogrzanego powietrza ucieka, żeby obieg nie był całkowicie zamknięty (tak jak w moim samochodzie po zamknięciu ciepłego nawiewu do wewnątrz całe ogrzane powietrze ucieka pod maskę, bo odbiera część temperatury spalinom, a jak sądzę po czasie nagrzewania wnętrza - niemałą część)
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
|
|
29-11-2018 20:43:41 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Moje 5 kółek :3 - Dawdzio - 29-11-2018 20:43:41
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|