Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
025 kilka pytan
|
Autor |
Wiadomość |
Lubiestaremoto
Tańczący z dwusuwami

Liczba postów: 89
Imię: Greg
Skąd: Ostrów Wlk
Pojazd: Inny
|
RE: 025 kilka pytan
Dobra, już te niezbyt dobre sprzęgło ogarnąłem. Uparcie chciałem zamontować koło talerzowe "od złej strony" - po odwróceniu stron oczywiście wszystko nagle pasuje
Silnik złożony, ale oczywiście problem znalazłem w magnecie - jedna z cewek ociera o koło magnesowe. Same koło magnesowe nie widziało młotka, demontowałem go przy pomocy ściągacza. Wał ma prosty czop(po regeneracji), cewka już wcześniej wycierała magnesy(widać otarcia). Co ciekawe nie trze cały czas po kole magnesowych a co pewien obrót koła magnesowego. Magnesy sprawdzałem, nie są luźne. Cewka dokręcona, siedzi sztywno. Jest jakaś regulacja odległości cewki od koła magnesowego(coś w stylu magneta w jawie 50?)?
Jeśli nie - jak teraz solidnie się z tym rozprawić? Powiększyć o 0,5 mm otwory mocujące cewkę i ją przesunąć bliżej czopu wału?
Wał, cały zapłon jest z epoki. Jak obierałem silnik nigdzie nie widziałem ingerencji poza fabryką. Koło magnesowe nie nosi oznak walenia młotkiem, nie ma też "bicia".
Kupie przyczepkę PAV
Kupie ślimak prędkościomierza i kranik z epoki do Ogara 200
www.Greg92.PL
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-11-2018 20:56:21 przez Lubiestaremoto.)
|
|
02-11-2018 20:47:54 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|