Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 742
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Rama i jej podzespoły przed (większość spawów została dokładniej wyszlifowana i wypiaskowana):
I po kadmowaniu galwanicznym:
Jednak z bezbarwno-niebieską pasywacją, bo inaczej nie przeszłoby to przez Kontrolę Jakości w galwanizerni. Lepiej byłoby bez pasywacji, ale na niej lakier też powinien się trzymać - ewentualnie można ją będzie zeszlifować. Gdyby była to pasywacja oliwkowa, to na pewno nie dałoby się tego polakierować...
Zbiornik paliwa po fosforanowaniu z zewnątrz i z wewnątrz:
Tak - jest to powłoka odporna na działanie paliwa i można ją bez problemu lakierować.
Woski do profili zamkniętych:
Tym razem bez konwertera rdzy, bo nie jest on jednak konieczny.
Nowe repliki gumowych i plastikowych elementów od Retro-Moto:
Niedługo dostępne będzie trochę innych elementów gumowych i plastikowych do Rometa. Co to będzie, niech pozostanie niespodzianką
I na koniec, nowa gąbka siedzenia od Jawy 634, do wycięcia przez tapicera na wzór oryginalnej:
Za kilka miesięcy, będą już dostępne nowe, odlewane gąbki siedzenia do Rometa 50-T-1 i 50-TS-1 (a może także Ogara 200, 205 i Charta 210) od junca
Na razie tyle, pozdro
|
|
20-09-2018 16:52:38 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post.
jacomoto (09-20-2018), marcin1479 (09-20-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Szatek - 20-09-2018 16:52:38
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|