Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,411
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Wczoraj odebrałem części ze szkiełkowania, w tym 7 kpl amortyzatorów krytych.
3 z nich są na sprzedaż. Wprawdzie cena za szkiełkowanie była wyższa niż do tej pory, ale cena za komplet amortyzatorów bez zmian.
Przypomnę tylko;
1. dolne tuleje stalowe - nowy ocynk
2. części aluminiowe; główki i osłona - szkiełkowane i przetarte watą stalową - efekt oryginał
3. nowe tuleje cierne z poliamidu - ja stosuję 3 szt, pasowanie 0,1 do 0,2 mm
4. oryginalne, umyte i przesmarowane smarem miedzianym sprężyny.
5. amortyzatory złożone w komplety.
6. Cena bez tulei metal/guma - wielokrotnie już pisałem - oryginały dawno się skończyły, a chińskie zamienniki to lipa.
No i oczywiście 1 kpl do ostatnich modeli Romet-a 100, 2352, 301
SERDECZNIE ZAPRASZAM
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
09-08-2018 13:24:20 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (08-09-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet - joozek - 09-08-2018 13:24:20
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|