| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Problem z kołem niemieckiej produkcji Holenderski rower
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Dawdzio 
 
 
		
			Hold my mustache! 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,661 
Imię: Dawid 
Skąd: Chojnów (DLE) 
Pojazd: Inny Romet 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Problem z kołem niemieckiej produkcji Holenderski rower 
			 
			
				Cytat:Standard Francuski można rozpoznać po oznaczeniu CCCxCCL gdzie C – cyfra, L – litera. Często spotkamy to oznaczenie w oponach 28 cali np. 700x32C, 700x23C. Pierwsza liczba oznacza zewnętrzną średnicę opony, a druga szerokość opony. 
Cytat:Dla uporządkowania wszystkich standardów obręczy i opony wymyślono organizację o nazwie European Tyre and Rim Technical Organisation. Po czym poznamy zapis ETRTO na oponie? Po schemacie zapisu CC-CCC gdzie C – cyfra. Pierwsza liczba to szerokość opony. Druga to wewnętrzna średnica opony. Nie ma tutaj liter jak w przypadku systemu francuskiego. Przykład: 23–622, 42–622. 
http://narower.com/rozmiar-opony-rowerow...iary-opon/
Teraz patrząc na oznaczenia można wywnioskować, że przednia opona (wewnątrz), a więc i przednie koło, jest o 8mm większe. Opona tylna jest identyczna jak ta zakupiona (porównaj oznaczenia), a więc ma 28". Dętka będzie pasować, opona nie.
			  
			
			
 
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 10-07-2018 12:08:25 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Problem z kołem niemieckiej produkcji Holenderski rower -  Dawdzio - 10-07-2018 12:08:25 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |