Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Gaźnik z kosy/pilarki - pozycja robocza, podłączenie
Autor Wiadomość
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,659
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #8
RE: Gaźnik z kosy/pilarki - pozycja robocza, podłączenie
Wygląda na to, że bez oryginalnego gaźnika nic nie zdziałam. Trafiłem przypadkiem na taką informację:
Cytat:Wyróżniamy dwie warianty przepłukiwania zwrotnego: MAN oraz system Shnurlego.

W systemie MAS (rys.a) okna wylotowe ulokowane są nad oknami dolotowymi. W systemie tym okna wylotowe jak również okna dolotowe są po tej samej stronie cylindra. Takie ustawienie okien powoduje, iż muszą one być niższe niż w pozostałych ewentualnościach i stąd bierze się potrzeba stosowania wyższego ciśnienia czynnika przepłukującego.
https://www.bryk.pl/wypracowania/fizyka/...aign=other

I teraz wszystko nabiera sensu (nawet, idiotyczne na pierwszy rzut oka, zamontowanie baku poniżej gaźnika wymuszające zastosowanie pompki). Na trzech gaźnikach nie chciał odpalić, na jednym ledwo pyrkał i gasł. Bez oryginalnego gaźnika chyba nic nie zdziałam. Próbowałem i z tym, ale paliwo z niego nie wylatywało drugą rurką, choć pompka jest sprawna (próbowałem zamieniać rurki).

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
28-06-2018 01:47:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Gaźnik z kosy/pilarki - pozycja robocza, podłączenie - Dawdzio - 28-06-2018 01:47:55




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet Chart czy MZ ETZ 50...
Ostatni post: Jaca
Dzisiaj 08:07:37
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 3994
[K] Części do rowerka Smy...
Ostatni post: RaffZZR
Wczoraj 11:31:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 198
Witam cudownie zakręconyc...
Ostatni post: jodrobin
Wczoraj 10:45:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 52
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 00:41:41
» Odpowiedzi: 50
» Wyświetleń: 3494
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: tramwajarz
17-09-2025 21:34:28
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 68566
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: usertm
17-09-2025 19:22:05
» Odpowiedzi: 41
» Wyświetleń: 8233
Dziurawy bak Ogar 200
Ostatni post: romek
17-09-2025 13:39:09
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 282
3 ROVERy do rozpoznania
Ostatni post: zaz
16-09-2025 23:18:24
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 182
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Bob_Harley
15-09-2025 23:31:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 315
Junak M10 sprzęgło
Ostatni post: ZielonyTRN
15-09-2025 19:28:59
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 107
Finanse forum
Ostatni post: romek
15-09-2025 12:08:39
» Odpowiedzi: 100
» Wyświetleń: 39249
Wigry 2 1975
Ostatni post: zaz
15-09-2025 05:11:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 154
Króciec JAWA50/Ogar200-Am...
Ostatni post: Fearevil
15-09-2025 00:20:20
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 318
cześć
Ostatni post: kawu26
14-09-2025 11:03:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 120
Współczesny tłumik do Rom...
Ostatni post: tramwajarz
13-09-2025 19:51:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 328

Reklama