Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Gaźnik z kosy/pilarki - pozycja robocza, podłączenie
Autor Wiadomość
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,653
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #8
RE: Gaźnik z kosy/pilarki - pozycja robocza, podłączenie
Wygląda na to, że bez oryginalnego gaźnika nic nie zdziałam. Trafiłem przypadkiem na taką informację:
Cytat:Wyróżniamy dwie warianty przepłukiwania zwrotnego: MAN oraz system Shnurlego.

W systemie MAS (rys.a) okna wylotowe ulokowane są nad oknami dolotowymi. W systemie tym okna wylotowe jak również okna dolotowe są po tej samej stronie cylindra. Takie ustawienie okien powoduje, iż muszą one być niższe niż w pozostałych ewentualnościach i stąd bierze się potrzeba stosowania wyższego ciśnienia czynnika przepłukującego.
https://www.bryk.pl/wypracowania/fizyka/...aign=other

I teraz wszystko nabiera sensu (nawet, idiotyczne na pierwszy rzut oka, zamontowanie baku poniżej gaźnika wymuszające zastosowanie pompki). Na trzech gaźnikach nie chciał odpalić, na jednym ledwo pyrkał i gasł. Bez oryginalnego gaźnika chyba nic nie zdziałam. Próbowałem i z tym, ale paliwo z niego nie wylatywało drugą rurką, choć pompka jest sprawna (próbowałem zamieniać rurki).

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
28-06-2018 01:47:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Gaźnik z kosy/pilarki - pozycja robocza, podłączenie - Dawdzio - 28-06-2018 01:47:55




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 22:31:03
» Odpowiedzi: 200
» Wyświetleń: 57151
Kupię auta z PRL
Ostatni post: zaz
Wczoraj 21:45:18
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 35
Plastikowe koło przekładn...
Ostatni post: Deecuu
Wczoraj 14:59:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1128
Romet 019 regeneracja wał...
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 12:25:38
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 147
Podwójne Światło stopu w ...
Ostatni post: romek
Wczoraj 09:15:06
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 256
Problem z liniowością zęb...
Ostatni post: romek
02-08-2025 23:54:43
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 102
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
02-08-2025 23:02:55
» Odpowiedzi: 207
» Wyświetleń: 13948
Części do 50-T-1
Ostatni post: romek
02-08-2025 21:52:47
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 304
Witam wszystkich!!!
Ostatni post: Majster Traktor
02-08-2025 20:45:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 270
Pytania o odnośnie składa...
Ostatni post: Maka_91
02-08-2025 20:39:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 406
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: Maka_91
02-08-2025 20:34:30
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 182
Dezamet 023 kanał w karte...
Ostatni post: Maka_91
02-08-2025 20:28:42
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 166
silnik 223, Dlaczego na j...
Ostatni post: Maka_91
02-08-2025 20:20:55
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 225
Zbyt wyskokie napięcie ge...
Ostatni post: Maka_91
02-08-2025 20:12:19
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 195
Chlapacze
Ostatni post: Korczas
02-08-2025 19:12:31
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 49

Reklama