Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 742
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
No pewnie że konstruktywna krytyka na mnie działa - Twoja tym bardziej  W sumie to na każdą liczę
Wiem że podkładki nie wyglądają najlepiej. To nie był mój pomysł, bo ja chciałem tylko zaspawać otwory i wywiercić nowe, tak aby oś nie miała luzów. Na razie to chyba zostawię - w razie problemów z łańcuchem, mam drugą stopkę do naprawy.
O jakiej metodzie tulejowania piszesz?
Tak, ośka jest za długa. Mam ich kilka sztuk i każda jest identycznej długości. Pamiętam że gdy zakładałem taką do 50-T-1, to luzu na boki (po założeniu podkładki i zawleczki) było nawet 5 mm, a chyba powinno być zero?
Napawanie ośki to także nie mój pomysł, ale w sumie przecież spaw jest twardszy niż goła stal? Dotoczyć identycznej nie dałoby rady, bo oryginalna jest na końcu zagniatana. Można wytoczyć tą z tym stożkiem.
Jeśli chodzi o tulejkę osi stopki, to nie była wymieniana, bo po co, skoro teraz oś nie ma w niej praktycznie żadnego luzu? Chyba wystarczy w tym przypadku wymienić jeden element.
A jeśli chodzi jednak o metalowe tulejki rama-wahacz, to ich jeszcze w 50-TS-1 nie było. W tym wypadku, chyba nie wyobrażasz sobie wymiany tego elementu ramy? Analogicznie, nie ma według mnie potrzeby wycinania tulejki osi stopki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2018 20:39:11 przez Szatek.)
|
|
23-06-2018 20:34:52 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Szatek - 23-06-2018 20:34:52
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|