Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 742
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
(04-05-2018 19:17:38)Szatek napisał(a): Na jednej z pokryw, pod oryginalnym pomarańczowym lakierem, znajdował się oryginalny żółto-zielony lakier. Prawdopodobnie ta pokrywa została kiedyś wymieniona, bo żółto-zielony lakier raczej nie występował na początku produkcji.
Wymieniona na pokrywę w oryginalnym żółto-zielonym lakierze z późniejszych 50-T-1, przemalowana w fabryce na pomarańczowy.
Efekty większości napraw blacharskich ramy i jej podzespołów:
Rama przed:
I po przyspawaniu uchwytów do głowicy:
Dolny ogranicznik stopki centralnej przed:
I po naprostowaniu i pospawaniu:
Uchwyt silnika po spawaniu:
"Zabawy" z numeratorami na ramie (?):
Oczywiście zaspawane i wyszlifowane.
Wahacz przed:
I po naprawie:
Stopka centralna przed:
I po naprawie:
Górny uchwyt tylnego amortyzatora i gwint zbiornika, jak widać były już naprawiane przez któregoś z poprzednich właścicieli:
Ale jak widać jest to zrobione dobrze (poza tym, że uchwyt amortyzatora to w całości gwint) i nie będę raczej tego ruszał.
Gaźnik przed:
I po zaspawaniu dziurki:
Strzałki i napisy widoczne na elementach, były oczywiście dla osób które je naprawiały
Trochę używanych i oryginalnych części:
I trochę nowych i oryginalnych:
Chwilowo tyle, pozdro
|
|
11-05-2018 15:44:19 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post.
joozek (05-11-2018), kaziq (05-12-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Szatek - 11-05-2018 15:44:19
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|