Komar Sport 2361 1973 - mój bzyk:)
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,411
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar Sport 2361 1973 - mój bzyk:)
Panie, coś pan taki nerwowy 
W Komarach i Romet-ach, miało być wszystko proste, więc zrezygnowano z dodatkowych napinaczy i kontr, a pancerze osadzano bezpośrednio w korpusach - fi 7 mm. Same zaś linki miały 2 typy zaczepów do klamek - to pewnie akurat wiesz.
Ich regulacje przeprowadzasz przy piaście koła - linka hamulca i przy karterach - linka sprzęgła.
Co się zaś tyczy linki gazu i zmieniacza biegów, regulację przeprowadzasz przy korpusach, kręcąc nakrętkami radełkowymi, kontrując właściwą nakrętką.
Same fajeczki z wypustkami, owszem ustalają kierunek prowadzenia linek, ale również zabezpieczają przed ich wciskaniem się do wewnątrz korpusu, podczas regulacji.
I tu jest powód dlaczego nie kupuję chińskiego badziewia. Pewnie ich producent, tak jak Ty nie wiedział do czego są te karby i robi wszystkie wg jednego wzornika. W oryginalnych linkach była prawa do gazu i lewa do zmieniacza - podsumowując - dlatego nie pasują. Możesz mi wierzyć - oryginały z epoki pasują idealnie - z Linmotu też 
Dlaczego nie ma takowych w WSK itp ... zakładam własną tezę, że Komary powstały na bazie Simsona SR1, a one tak miały 
No wiem ... zaraz się zaczną hejty, że Komar powstał na bazie Jawy 20, czy jakoś tak
|
|
05-04-2018 15:47:43 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Kosa78 (04-05-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar Sport 2361 1973 - mój bzyk:) - joozek - 05-04-2018 15:47:43
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|