| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Komar Sport 2361 1973 - mój bzyk:)
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Komar Sport 2361 1973 - mój bzyk:) 
			 
			
				Panie, coś pan taki nerwowy   
W Komarach i Romet-ach, miało być wszystko proste, więc zrezygnowano z dodatkowych napinaczy i kontr, a pancerze osadzano bezpośrednio w korpusach - fi 7 mm. Same zaś linki miały 2 typy zaczepów do klamek - to pewnie akurat wiesz. 
Ich regulacje przeprowadzasz przy piaście koła - linka hamulca i przy karterach - linka sprzęgła. 
Co się zaś tyczy linki gazu i zmieniacza biegów, regulację przeprowadzasz przy korpusach, kręcąc nakrętkami radełkowymi, kontrując właściwą nakrętką.  
Same fajeczki z wypustkami, owszem ustalają kierunek prowadzenia linek, ale również zabezpieczają przed ich wciskaniem się do wewnątrz korpusu, podczas regulacji.  
I tu jest powód dlaczego nie kupuję chińskiego badziewia. Pewnie ich producent, tak jak Ty nie wiedział do czego są te karby i robi wszystkie wg jednego wzornika. W oryginalnych linkach była prawa do gazu i lewa do zmieniacza - podsumowując - dlatego nie pasują. Możesz mi wierzyć - oryginały z epoki pasują idealnie - z Linmotu też   
Dlaczego nie ma takowych w WSK itp ... zakładam własną tezę, że Komary powstały na bazie Simsona SR1, a one tak miały   
No wiem ... zaraz się zaczną hejty, że Komar powstał na bazie Jawy 20, czy jakoś tak    
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 05-04-2018 15:47:43 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post. 
		Kosa78 (04-05-2018)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Komar Sport 2361 1973 - mój bzyk:) -  joozek - 05-04-2018 15:47:43 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |