Komar 2350
|
Autor |
Wiadomość |
em_ko
Nowy

Liczba postów: 35
Imię: Michal
Skąd: dolnoslaskie
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 2350
(04-01-2018 15:02:20)em_ko napisał(a): Następny krok to szlif cylindra i regeneracja wału. Łożyska i uszczelniacze czekają już, żeby je założyć 
Silnik powoli już "się składa", nadwozie wróciło od Dr Józka, poszukiwania lakiernika w toku.
Mogę liczyć na Waszą podpowiedź? W moim silniku pod kołem zębatym przekłądni stałej były dwie podkładki (1,25 mm +0,32mm), jak na zdjęciu:
Między łożyskiem na tym wałku a zębatką koła napędzającego nie było żadnego dystansu. Na schemacie poniżej też takiego dystansu nie ma (moje przypuszczenie powinien być w miejscu niebieskiej linii), ale spotkałem się już z różnymi zdjęciami, także na naszym forum.
Dobrze kombinuję wstawiając podkłądkę 0,32mm między zębatkę a łożysko (niebieska linia), a tą 1,25 mm jako element nr 10 jak na rysunku powyżej?
|
|
31-03-2018 21:38:37 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 2350 - em_ko - 31-03-2018 21:38:37
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|