Jak naprawić by nie kupować nowego
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,411
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Tak sobie pomyślałem ... z żółtej książki ROMET, pewnie też mało osób korzysta
(02-03-2018 19:01:38)LawX napisał(a): ..... co to za gumolit, który widać na stole warsztatowym na zdjęciach z remontu blacharskiego ramy od 50-T-1?
To mata warsztatowa, pełno jej chociażby na allegro, są też o innej strukturze powierzchni.
http://allegro.pl/wykladzina-mata-gumowa...51414.html
(02-03-2018 15:35:48)skinder napisał(a): ... chcę zastosować pręt pokryty chromem technicznym:
http://allegro.pl/pret-chromowany-stalow...93399.html
Generuje to co prawda większe koszta, ale moim zdaniem to trwalsze rozwiązanie.
Michale, niestety tak jak piszesz podniesie to koszty i to bardzo, 20 zł z przesyłką za 10 cm ????
Do tego pręt ten musi mieć nadany profil delikatnego stożka - szpilki na długości około 60 mm, co oznacza, że usuniesz warstwę chromu. Lepszy będzie pręt nierdzewny A2 lub kwasiak A4, ale to też spore koszty.
Biorąc pod uwagę, że oryginalne pręty były ocynkowane płomieniowo i wytrzymały 40 lat, to te moje mnie przeżyją
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2018 20:26:14 przez joozek.)
|
|
02-03-2018 20:18:54 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
LawX (03-06-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego - joozek - 02-03-2018 20:18:54
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|