Ulepszone elementy silników Dezamet by JGNZM
|
Autor |
Wiadomość |
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Ulepszone elementy silników Dezamet by JGNZM
Ups, nie zauważyłem tej odpowiedzi ale już piszę 
Owszem na takich małych wałkach tak, ale to jest część skopiowana z silnika 019, gdzie ten wielowypust jest bez problemu zastosowany.
Gorzej z wałem ale dobrałem wszystko z tablic, więc powinno to wytrzymać.
Albo kupić stal po obróbce cieplnej i wszystko skrawać nożem okrągłym, chociaż gorzej z wielowypustem. Problem jest z ulepszaniem cieplnym taki, że tam, gdzie jest potrzebna duża dokładność (czopy łożysk itp) to mogą one tam zmienić swoje wartości niestety.
Głównym problemem nie jest wytrzymałość wielokarbu a jego "dokładność" wykonania, bo współczesne wały korbowe jej nie posiadają i często ten wielokarb po prostu się ścina. I to był w sumie jedyny powód mojej zabawy z doborem wielowypustu a chcę to kiedyś wykonać, żeby się przekonać, czy moje założenia (btw bez obliczeń xD) na podstawie wiedzy, którą zdobyłem w technikum, są poprawne.
 Romet Charteł bogiem mym
 Romet Traper nałogiem mym
 CZ 3 5 0 zapiernicza tuż pod Z E R O
W sensie zamyka licznik 
|
|
16-02-2018 23:39:29 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ulepszone elementy silników Dezamet by JGNZM - JGNZM - 16-02-2018 23:39:29
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|