Jak naprawić by nie kupować nowego
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,411
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Słowo się rzekło, więc działam dalej 
Dziś pora na podnóżki kierowcy, przypomnę są do Komara 2350, 2350-2
Jak widać na zdjęciu poniżej, są inne niz od T-1, mimo takiej samej ramy w miejscu mocowania silnika. Podnóżek jest krótszy, a obejma obrócona o 180 stopni.
Pierwsze cięcie, wymiarowanie i rysunki
Przeniesienie rysunku na blachę  zrobiłem to dosłownie, przyklejając go  oczywiście można było wytrasować
Cięcie i niezbędne narzędzia, zwłaszcza małe tarcze się przydały, o pilniku nie wspomnę
Punktowanie i wiercenie otworów. Najpierw wiertło fi 4 mm, potem fi 8, a na koniec pilnik okrągły. Do wiercenia przydatny statyw wiertarki ręcznej - pamięta jeszcze Celmę
Teraz pora na tarczę "włosy murzyna" i detal jak nowy 
Trasowanie miejsc gięć i pierwsze zagięcia
efekt końcowy gięcia
Delikatne poprawki pilnikiem i przymiarka do kątownika 20 x 20 x 3,5
Oczywiście przymiarka do Robaka, też być musi
cdn ...
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
17-01-2018 11:06:02 |
|
4 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:4 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
aeroxteam2 (01-17-2018), Kanilox (03-02-2018), Rafku (02-21-2018), Szatek (01-17-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego - joozek - 17-01-2018 11:06:02
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|