Jak naprawić by nie kupować nowego
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,411
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego
Dziś przepis na urwany, przerdzewiały gwint, mocowania tylnego błotnika - ten wewnętrzny.
Niby prosta sprawa, ale bez niego będzie trudno, przy skręcaniu i pionowaniu tylnego błotnika.
Oczywiście można rozwiercić i nagwintować gwint M7, a nawet M8, ale co zrobić jak już nie ma, w czym gwintować - sito. Tak było w tym przypadku.
Z płaskownika 20 x 4 mm, odciąłem odcinek 40 mm i od wewnątrz wspawałem z obu stron. Dalej to już tylko otwór 4,6 mm, gwintowniki M6 w odpowiedniej kolejności i proszę bardzo - buba uleczona
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
28-11-2017 17:00:15 |
|
4 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:4 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
marcin1479 (11-28-2017), Mixol (12-01-2017), Odrestaurator (11-28-2017), Szatek (11-28-2017)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak naprawić by nie kupować nowego - joozek - 28-11-2017 17:00:15
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|