Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200.
Autor Wiadomość
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,790
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #25
RE: Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200.
(17-10-2017 21:02:47)Użytkownik usunięty napisał(a):  Ogólnie, to silnik w stanie do remontu powinien jechać jeszcze te 57 km/h na trójce.

Taaa, szczególnie jeśli nie ma kompresji. Miałem silnik który ledwo 40 wydusił z siebie, więc to żadna reguła. Silnik do remontu, to po prostu słaby/zmęczony silnik.

Almot do Ogara jest okej. Bresio tak marudzi na te okna, a sam na almocie jeździ :F Ja u siebie mam almota w przynajmniej dwóch silnikach i złego słowa nie powiem. Jeszcze żaden inny Ogar/Jawka mojego niebieskiego pocisku nie dogonił krejzi Okna oknami, ale generalnie wykonanie jest okej. Nigdy nie miałem problemów z almotem, za to z CX już owszem.

Z tłokiem jednopierścieniowym do seryjnego silnika bym nie przesadzał. Przerost formy nad treścią. Dobre to do wysilonych silników, do serii raczej niepotrzebne. Jak składałem swój silnik to dałem 3 pierścieniowego almota i jak wyżej, ni ma na niego bata :F

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
17-10-2017 21:46:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200. - Quake96 - 17-10-2017 21:46:46




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 15:23:33
» Odpowiedzi: 46
» Wyświetleń: 3056
Dziurawy bak Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 12:02:12
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 129
3 ROVERy do rozpoznania
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 05:42:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 67
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 23:31:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 194
Junak M10 sprzęgło
Ostatni post: ZielonyTRN
Wczoraj 19:28:59
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 57
Finanse forum
Ostatni post: romek
Wczoraj 12:08:39
» Odpowiedzi: 100
» Wyświetleń: 38920
Wigry 2 1975
Ostatni post: zaz
Wczoraj 05:11:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 88
Króciec JAWA50/Ogar200-Am...
Ostatni post: Fearevil
Wczoraj 00:20:20
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 211
[K] Części do rowerka Smy...
Ostatni post: Piotrekdriver1
14-09-2025 21:32:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 99
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: kawu26
14-09-2025 11:46:24
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 68431
cześć
Ostatni post: kawu26
14-09-2025 11:03:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 72
Współczesny tłumik do Rom...
Ostatni post: tramwajarz
13-09-2025 19:51:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 285
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
11-09-2025 13:41:55
» Odpowiedzi: 45
» Wyświetleń: 2938
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
11-09-2025 09:22:55
» Odpowiedzi: 60
» Wyświetleń: 8227
Naklejki do Jubilata 2 19...
Ostatni post: zaz
11-09-2025 05:24:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 176

Reklama