Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romet Jaguar '73
|
Autor |
Wiadomość |
marwaski
Uczeń

Liczba postów: 183
Imię: Mariusz
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Romet Jaguar '73
Przekształcając cytat Andrzeja, który już tu nie bywa: Wiesz pan w Romecie Jaguar Jaguarowi nie równy.
W/g mnie to może być Jaguar i niech tak zostanie. Bezsprzecznie widać że to Reynolds, a rurki zagniatane mało istotne - take były i takie zlutowali.
Znam opowieść, że użytkownicy sami potrafili wypełnić te wgnioty (zalutować) i zeszlifować żeby wyglądały na ścięte.
Patrząc na geometrię i osprzęt to może być Jaguar dla ludu lub klubowy do treningu -ale to jest moje domniemanie.
Brak dziurek na rurze sterowej i inne mufy wskazuje na późniejszą produkcję niż 1970, a jeśli chodzi o tego drugiego Jaguara (srebrny) podwójna przelotka z tyłu wskazuje, że rama miała przerzutkę tylną na dwie linki i to są już lata 60-te.
Co do lakieru- zostawił bym kolor złoty jak w oryginale i lepiej poświęcić trochę czasu i zeskrobać stara farbę przy pomocy noża, szczotki drucianej na wiertarce i tego środka w spreju - będzie lepiej niż po piaskowaniu i kasa w kieszeni na osprzęt.
Co do sterów - można zmienić ale gwint musi być dopasowany
@Golfistan - Victory Crono to lata 80-te więc nie Jaguar tylko oeliksowy marketing, a piasty na maszynach spotykane w Sportach z tychże lat.
Jaguar Super; Specjal
Sokół - Lux 1973
Karat 1972
Kos 1970
Wigry 1-1974; 2-1975; 3-1989; 4-1978; Universal 3speed-1978
Flaming 1978, 1972, 1974
Jubilat Lux 1978
Jubilat pierwsza edycja - 1975
XB3 Sport - 1993
Huragany, Jaguar, Romety sport......
|
|
13-10-2017 23:12:18 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Jaguar '73 - marwaski - 13-10-2017 23:12:18
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|