Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Komar] Przeróbka silnika kopniak na pedały
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,411
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Przeróbka silnika kopniak na pedały
Sprawa silnika chyba się już wyjaśniła  Aby osiągnąć oryginalność, musisz pamiętać, że pokrywy boczne silnika były 2 rodzaje, inne od B4 i inne od 003 (odpowiednio roczniki do 75 i po 76).
Powrócę jeszcze do jednego Twojego zdania. Widelec przedni z wahaczami pchanymi, który występował we wszystkich Komarach do modelu 2350, nie jest "sztywnym", a wahacz-owym.
"Sztywny", "Sztywniak", związany jest z tylnym zawieszeniem modeli; 230, 231, 232, 2320 czyli bez amortyzatorów, tzw typ rowerowy.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
16-09-2017 13:51:22 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Przeróbka silnika kopniak na pedały - joozek - 16-09-2017 13:51:22
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|