Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Komar] Przeróbka silnika kopniak na pedały
Autor Wiadomość
MarioSWD Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Mariusz
Skąd: SWD
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Przeróbka silnika kopniak na pedały
"
Po 3. Jeśli masz biegi "w nodze", to albo masz silnik typu 025 (różniący się nieco karterami od S-38, dokładnie lewym karterem), albo ktoś zastosował małe udoskonalenie silnika S-38, zakładając tylko nożny automat i to wszystko."

Chyba właśnie ten patent zastosował w tym motorowerze. Jeśli piszecie że silnik z 74 miał kopnik to już mam mętlik w głowie. Bo właściciel (gość rocznik 50) zapewniał mnie niby że miał pedały. Więc sam już nie wiem. Nie ukrywam że jak już chcę odrestaurować to w zgodności z oryginałem. Na pewno wrócę do biegów w kierownicy. Bo to uważam za szczególną cechę tych motorowerów. Więc wywalę automat. Dodam zdjęcia silnika/ silników (bo mam dwa) trochę później jak dojdę do odnawiania właśnie tego podzespołu. Puki co piaskuję drobnicę i nie chcę zabierać się za silnik.

Bardzo pomoglibyście mi jakbyście odpowiedzieli mi na pytanie czy na pewno w 74' produkowane komarki miały już kopniak.

Druga sprawa może ktoś ma zdjęcia jak wygląda lewa strona silnika po zdjęciu osłony bez automatu kopniaka z poprowadzeniem linek do rączki zmiany biegów?
06-09-2017 23:09:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Przeróbka silnika kopniak na pedały - MarioSWD - 06-09-2017 23:09:01




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1665
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 19:00:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 86
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
Dzisiaj 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 95
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
Dzisiaj 14:03:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 36
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
Dzisiaj 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 482
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
Wczoraj 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3404
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 22:43:21
» Odpowiedzi: 29
» Wyświetleń: 3506
głowica 2328 lub 2338
Ostatni post: jakemdural
Wczoraj 22:22:39
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 53
sprzegło odśrodkowe
Ostatni post: jakemdural
Wczoraj 22:21:30
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 49
Paleta kolorów rowerów Ro...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 21:46:57
» Odpowiedzi: 110
» Wyświetleń: 232186
Postawienie Motoroweru w ...
Ostatni post: romek
03-05-2025 22:59:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 186
Spawak
Ostatni post: tramwajarz
03-05-2025 20:26:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 158
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
03-05-2025 17:22:43
» Odpowiedzi: 157
» Wyświetleń: 25989
Kupie przepustnice GM12
Ostatni post: Ambero25
03-05-2025 16:49:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 86
Powitanie
Ostatni post: Marian_Wwa
03-05-2025 16:11:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 74

Reklama