Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Komar] Przeróbka silnika kopniak na pedały
Autor Wiadomość
MarioSWD Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Mariusz
Skąd: SWD
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Przeróbka silnika kopniak na pedały
"
Po 3. Jeśli masz biegi "w nodze", to albo masz silnik typu 025 (różniący się nieco karterami od S-38, dokładnie lewym karterem), albo ktoś zastosował małe udoskonalenie silnika S-38, zakładając tylko nożny automat i to wszystko."

Chyba właśnie ten patent zastosował w tym motorowerze. Jeśli piszecie że silnik z 74 miał kopnik to już mam mętlik w głowie. Bo właściciel (gość rocznik 50) zapewniał mnie niby że miał pedały. Więc sam już nie wiem. Nie ukrywam że jak już chcę odrestaurować to w zgodności z oryginałem. Na pewno wrócę do biegów w kierownicy. Bo to uważam za szczególną cechę tych motorowerów. Więc wywalę automat. Dodam zdjęcia silnika/ silników (bo mam dwa) trochę później jak dojdę do odnawiania właśnie tego podzespołu. Puki co piaskuję drobnicę i nie chcę zabierać się za silnik.

Bardzo pomoglibyście mi jakbyście odpowiedzieli mi na pytanie czy na pewno w 74' produkowane komarki miały już kopniak.

Druga sprawa może ktoś ma zdjęcia jak wygląda lewa strona silnika po zdjęciu osłony bez automatu kopniaka z poprowadzeniem linek do rączki zmiany biegów?
06-09-2017 23:09:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Przeróbka silnika kopniak na pedały - MarioSWD - 06-09-2017 23:09:01




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Problem z linka gazu koma...
Ostatni post: Konrad DD
Dzisiaj 13:05:30
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 155
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
Wczoraj 22:35:23
» Odpowiedzi: 1535
» Wyświetleń: 841780
"Pszczółka" , czyli kolej...
Ostatni post: Quake96
Wczoraj 22:35:21
» Odpowiedzi: 583
» Wyświetleń: 198144
Co to jest Unidal?
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 19:03:10
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 80
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: Leczyk_Junior
Wczoraj 17:04:26
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 168
Romet gil 94r
Ostatni post: Kasztan
Wczoraj 13:41:21
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 44
Remont
Ostatni post: romek
Wczoraj 09:40:58
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 1224
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: Maskota
20-06-2025 23:44:27
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 230
Co to za model składaka?
Ostatni post: maxior30
20-06-2025 23:43:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 118
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: Quake96
20-06-2025 23:33:06
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 223
Unidal?
Ostatni post: ka_losh
20-06-2025 21:43:00
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 61
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
20-06-2025 19:37:59
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 4389
Dobry wieczór
Ostatni post: maxior30
20-06-2025 03:12:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 71
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
19-06-2025 20:01:02
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
19-06-2025 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 274

Reklama